onsdag 13 april 2011

Ut med gammalt och in med nytt!

Jag har kommit in i en riktigt stor "schabrak våg" är snart inne på mitt fjärde nu på bara några veckor :S
MEN detta beteendet går snart över när jag känner att jag uppgraderat klart, så blir nog två till iaf nu under våren. Jag har rensat ut en hel del och har ett par slitna som jag ska slänga,
så kan ju säga att nya är nödvändigt. Det var bara ca fyra st som var vettiga som jag har kvar, och nu kommer de gå åt mer o mer schabrak när det går mot varmare tider, så de är hög prioritering
på det just nu. Har även haft tur som har hittat jätte fina märkes schabrak på rea. Vårkollektionen är så extremt läcker med så de gör ju inte det lättare att låta bli precis ;)



Här är några av mina favorit kollektioner 2011




HV POLO


Måste bara säga att jag älskar detta schabraket




Eskadron


Riktigt snyggt o stilrent *dregel*



Lamicell


Fräscha färger.  Snyggast grön o rosa






Tyvärr har inte GG kommit ut ännu :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar